Copyright | Vassiliki Karayanni
logo

News

Θριαμβευτική πρώτη της «Κυρα-Φροσύνης» του Καρρέρ

Κριτική του Γιάννη Σβώλου στο efsyn.gr Η τωρινή ακρόαση ήταν η πρώτη «ζωντανή» στο ιταλικό πρωτότυπο και ως τέτοια άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, τόσο από το ίδιο το έργο όσο και από την ερμηνεία αποκλειστικά με δυνάμεις της Λυρικής. Από πολλές απόψεις αληθινή αποκάλυψη ήταν η πρώτη παρουσίαση από την ΕΛΣ της όπερας του Επτανήσιου Παύλου Καρρέρ «Η κυρα-Φροσύνη» (ΚΠΙΣΝ, 3/10/2021). Το έργο δόθηκε σε συναυλιακή μορφή υπό τη διεύθυνση του Ηλία Βουδούρη. Η όπερα γράφτηκε το 1868 σε ιταλικό […]

Μικρές Μεγάλες Ιστορίες

ένα παιχνίδι μεταξύ ιστορικού και ενεστώτα χρόνου… Cosmote TV Επιμέλεια εκπομπής – ιδέα: Λάμπης Ταγματάρχης

Recital in Megaron of Athens – 12th Mai 2021

Βασιλική Καραγιάννη – Ρεσιτάλ τραγουδιού στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Ζωντανή μετάδοση στις 12 Μαΐου 2021

Συν Γυναιξί | Βασιλική Καραγιάννη

Έχοντας αποκτήσει σπάνια πρόσβαση στο πιάνο της Μαρίας Κάλλας, η διεθνούς φήμης σοπράνο, Βασιλική Καραγιάννη, παίζει και τραγουδά μέσα από τις παρτιτούρες της γυναίκας-θρύλου. Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος τη συναντά, ακούει την εκπληκτική ερμηνεία της και συνομιλούν για την επιτυχημένη της πορεία που την έχει οδηγήσει από την Εθνική Λυρική Σκηνή μέχρι το Κόβεντ Γκάρντεν και τη Σκάλα του Μιλάνου. Παράλληλα, η Βασιλική Καραγιάννη εξομολογείται τις βαθιές σκέψεις της στη Νικόλ Αλεξανδροπούλου, η οποία βρίσκεται πίσω από τον φακό. Σκηνοθεσία-Σενάριο-Ιδέα: Νικόλ […]

Βασιλική Καραγιάννη: «Η άδεια αίθουσα είναι ασύμβατη με την τέχνη της όπερας»

Ερμηνεύει τον ρόλο της Ντόνα Αννα στον «Ντον Τζοβάνι» που κάνει αύριο πρεμιέρα στην GNO TV της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Εχει ξεπεράσει την αγχωτική ατμόσφαιρα των προβών, που προϋποθέτουν συνεχή τεστ κορονοϊού, μάσκες, αποστάσεις. Της λείπουν, όμως, όλα αυτά που εισπράττει ο καλλιτέχνης και επιστρέφει στον κόσμο, σε μια ζωντανή παράσταση. Το σκηνικό είναι ένα ξενοδοχείο: Ποιοι μένουν σε αυτό; Πώς είναι στο εσωτερικό του; Ποιοι κυκλοφορούν στη λαμπερή ρεσεψιόν του και ποιοι στο σκοτεινό κλιμακοστάσιο; Ποια είναι τα ενδόμυχα […]

Βασιλική Καραγιάννη: «Θέλει απλότητα ο Μότσαρτ»

Η λαμπερή σοπράνο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής μιλάει στην Athens Voice για την διαδικτυακή παράσταση του «Ντον Τζοβάννι» του Μότσαρτ. Λίγες μέρες πριν τη διαδικτυακή πρεμιέρα του «Ντον Τζοβάννι» του Μότσαρτ, της πρώτης από τις διεθνείς συμπαραγωγές της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, συναντήσαμε τη λαμπερή σοπράνο κολορατούρα Βασιλική Καραγιάννη και μιλήσαμε για την όπερα στον καιρό της καραντίνας, τη δυσκολία του να τραγουδάς χωρίς κοινό και βέβαια για το ντεμπούτο της στον απαιτητικό ρόλο της Ντόννα Άννα. Τέλος, η όχι και […]

Why The Persistence of Greek National Opera is Paying Off, Despite Covid

Interview at cameratabardi.org The biggest lesson that coronavirus taught to Opera singers and conductors is to not to take for granted in-person concerts, operatic performances, festivals, and rehearsals. «Everything has abruptly stopped, and contracts have canceled,» says Vassiliki Karayanni, a soprano from Greece who is in the ensemble the Greek National Opera. Greece is a country where theaters have never been empty, not even during the recent crushing economic crisis. Although the COVID pandemic highlighted that no one is unwinnable, […]

Amina’s Leap of Faith…

Review by Alexis Spanides at operattika.gr On the other end of the spectrum Vassiliki Karayanni proved once again her artistry and her inner musicianship. Her portrayal of Amina had many psychological levels, she is a girl, but she is also strong, willful and a more complicated personality than it seems at the surface. Her singing brought to out the complexity of the character, it’s subtle nuances, it’s emotional rollercoaster all expressed through the music and impeccably sung proving once again […]

Η θριαμβευτική αυλαία για την “Υπνοβάτιδα” του Μπελίνι στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Κριτική του Νίκου Βατόπουλου στο kathimerini.gr …“Ένας ρόλος που η Βασιλική Καραγιάννη προσέγγισε απόλυτα και γι’ αυτό αποθεώθηκε όπως της άξιζε. Βρίσκεται πλέον σε ένα σημείο της καριέρας της ώριμο, έχει εκείνο τον εσωτερικό κραδασμό που φανερώνει ευαισθησία και κατανόηση του ρόλου, και που στο τραγούδι βγαίνει με εσωτερικότητα και αυτοπεποίθηση.” Διαβάστε περισσότερα στο kathimerini.gr

Η «Υπνοβάτις» επιτέλους επέστρεψε!

Κριτική του Γιάννη Σβώλου στο efsyn.gr Ουδένα εξέπληξε ότι η έμπειρη υψίφωνος Βασιλική Καραγιάννη -παρότι η ευκαιρία άργησε να της δοθεί στη σταδιοδρομία της- ανταποκρίθηκε στις υψηλές απαιτήσεις του ρόλου της Αμίνας δίχως εκπτώσεις, με στιλιστικά σωστό, καλαίσθητο, απολαυστικά ρευστού μελωδισμού τραγούδι και αβίαστη, πειστικά συγκινητική λυρική έκφραση. Διαβάστε περισσότερα στο efsyn.gr